28 Aralık 2012

Yeni Yıla Girerken..

Yeni yıla çok az kaldı. Yaptıklarımız ve yapacaklarımızın gözümüzün önünden geçtiği bir dönemdeyiz.  Benim için, 2012 çok güzel ve özel! Bu yıl oğlum dünyaya geldi ve Anne oldum..
Anne olmak dünyaya başka gözle bakmamı sağladı. Hayatım, isteklerim, hobilerim kısaca değişmez diye düşündüğüm herşey değişti. Annelik kapladı bütün yılımı:) Seni çok sevdim 2012, sende inşallah bu kadar güzel olursun:)

Eee.. 2012 yi geri de bırakırken sokakları yeni yıl coşkusu aldı. Her yer cıvıl cıvıl. Biz oğlumla dışarı çıkıp Noel babayla tanıştık bile. Siz de evde miskin miskin oturmak yerine sokaklara çıkın, tadını çıkarın ışıl ışıl sokakların..
Mutlu yıllar hepinize:)







2 yorum:

  1. nice mutlu yıllar dilerim 2013 sağlık mutluluk getirsin size.benimde 16 aylık bir oğlum var rastgele keşfettim blogu devamlı takip ediyorum
    sevgilerimle
    hayal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. Yeni yilda oglunuzu keyifle buyutmeniz dilegiyle:) mutlu yillar

      Sil