16 Aralık 2012

Bebeğimin İlk Kıyafeti (Hastane Çıkışı)



Hamileyken, oğlumun hastane çıkışı için İzmiri alt üst ettim. Oğlumun ilk kıyafeti çok özel olmalıydı. Bu nedenle en iyisini aramaya çok erken başladım. Bazıları çok desenli, desenini beğendiğimin kalitesi güzel değil, şapkası güzelse tulumu çirkin ve daha bir sürü şey. Bir de hastanede giyilecek gecelik! Aman Allahım bu serüveni anlatmak bile istemiyorum, tüm lohusa gecelikleri dantelli olmak zorunda mı ya da kocaman desenli? O zamanlar konsept yapmayı çok istemiştim mesela uğur böceği konsepti. Annenin geceliğinde uğur böceği, bebeğin ilk kıyafetlerinde minik uğur böceği ve uğur böceği bebek şekerleri..Harika değil mi? Mickey Mouse lu konsept de aklımdan hiç çıkmadı. Ne uğur böceği ne de Mickey Mouse lu bir hastane çıkışı bulabildim. Bulduğum tek şey Mickey Mouse'lu lohusa geceliği oldu. Oda kırmızı ben erkek annesiyim bozmasın deyip vazgeçtim.
Oğluma beyaz ve sevimli bir hastane çıkışı ve bana da beyaz ama dantelsiz bir gecelik. Ne zamanki oğlum doğduktan sonra eşimin iş yerinden doğum hediyesi geldi, tühh dedim. Neden ben bunu bilmiyordum. Bir sepet; sepetin üstünde Rüzgar alp yazıyor. İçinde havlusundan, battaniyesine kadar, önlüğünden mendiline kadar herşeye oğlumun adı işlenmişti. Gittiğimiz her yerde sormaya başladılar. Bu süper hastane çıkışı, konsept bile olabililir diye düşündüm. Yeni doğan ikiz yeğenlerime almak elzem oldu tabi. Hemen firmayı aradım, telefonda da çok yardımcı oldular. Hemen 3 gün içinde de yolluyorlar. İnternet sitelerindeki hediye paketlerinin dışında bile herşeyi yapıyorlar yani sizin hayal gücünüze kalmış. Hem de organik:)

Biz konsept yapamadık ama umarım siz yaparsınız..

www.kidomino.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder