17 Şubat 2013

Hamilik Güncesi 'Bizden Bildiriyorum' 4.hafta

Çok sevdiğim bir arkadaşım hamile oldu:). Bu haberi sizinle paylaşıyorum çünkü eğer sizde hamileyseniz  duygularınızı, yaşadıklarınızı acaba başka annelerde böyle hissediyormudur diye sorguluyorsanız işte size keyifle takip edebileceğiniz gerçek bir hamilelik hikayesi..




Evetttttttt bu bir bebek hikayesi...

Aslında bebek haberinden sonra yaşanan duyguların hikayesi, benim hikayem, eşimin hikayesi, ailelerimizin ve sevdiklerimizin hikayesi...Çünkü bebişiniz olacağını öğrendiğiniz ilk saniye tüm sevdiklerinizi düşünüp ‘’Allah’ım ne kadar mutlu olacaklar’’diyorsunuz. Kendi sevinciniz bir yana, o kadar fazla kişiyi mutlu eden bir haber ki. Çünkü benim inancıma göre bu bir mucize...Hepimiz biliyoruz bir bebeğin, spermden bir insan vucuduna nasıl büründüğünü, annenin karnında nasıl inanılmaz bir şekilde günden güne büyüdüğünü, güldüğünü, elini emdiğini, anne üzülünce sevinince duygularını hissettiğini, tepki verdiğini vs. Tüm bunlar inanılmaz şeyler, bunlara şahit olmakta bence bir kadının hayatında mutlaka tatması gereken anlar.
Yukarıyı okuyunca benim 2 çoçuk doğurmuş bir anne olduğumu düşünebilirsiniz:). Hepsini yaşamışım gibi son derece profesyonel yazdım haha:) ama aslında benim bebişim sadece 4 haftalık.İşte ben yukarıdaki bu duyguları, anları, tecrübeleri yaşadığımda sizlerle paylaşayım, sizlerin de hikayemde bir rolünüz olsun istiyorum.

Peki ben neler hissediyorum şu an?

Şu an, daha doğrusu öğrendiğim ilk andan itibaren içime bir endişe ve korku yerleşti. Bebek sahibi olmayı ne kadar isteseniz de binlerce soru da kafanıza yerleşiyor.
"Nasıl hamile olacağım, çok kilo alacak mıyım, istediğim şeyleri yiyemeyecek miyim, spor yapamayacak mıyım, alışverişden kısmam mı gerekecek, eee.. peki nasıl anne olacağım, evimde ki rahatım kaçacak mı.." ve daha yüzlerce soru. Sonuçta toplumda ki statünüz değişiyor, önce hamile sonra anne oluyorsunuz. Bu soruların hepsi aslında bebeği düşününce aklınıza gelen ilk kelime olan sorumluluk duygusu ile ilgili. Artık yeni evli bir çift değilsiniz, evde 2 kişi olamayacaksınız, bir minik üye daha geliyor ve hayat onun etrafında dönecek. Tüm bunlar işte insanda korku ve endişe yaratıyor. Ama sanki aklınızı 2’ye ayırmışlar gibi bir tarafı bu duygu ve düşünceler ile doluyken diğer tarafı da yaşacağınız inanılmaz mutluluğu düşletiyor size. Daha şimdiden bebişe kıyafet almak, odasını yapmak hatta karnımın hemen şişmesini istiyorum:)
Biraz da detaylardan bahsedeyim; 54 kilo olarak hamile kaldım ve doktorum ilk 3 ay kilo almanı pek istemiyorum dedi ama ben kilo almışım gibi hissediyorum çünkü daha küçük olmasına rağmen karnım biraz büyüdü. Daha doğrusu özellikle yemek yedikten sonra inanılmaz şekilde karnım şişiyor. Mide bulantılarım henüz yok ama çok sık acıkıyorum:)
Son olarak her yazımın sonuna benden bildiriyorum köşesi ekliyorum ki gelişimimi takip edelim:)

Benden bildiriyorum;
Kilo:54
Mide bulantısı: Çok acıkınca mide bulantısı ve öğürme olmuyor değil.
Kokulara hassasiyet: Henüz yok.
Bel ağrısı: Henüz yok.
Acıkma: Hat safhada.
Aslında 4 haftanın özeti, minik bir kesesi olan kanguru gibiyim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder