12 Şubat 2013

1 Yaş Doğum Günü Partisi

Doğum gününün üzerinden yaklaşık 1 ay geçti ve ben anca yazabiliyorum. Oydu, buydu, yorgunum derken ancak bugün yazmaya  başladım.

Gelelim doğum gününe, her noktasıyla baştan sona ilgilendiğim doğum günü partimiz  çok güzel geçti. Arka planda o kadar çok şey oldu ki..grafiker kısmı, baskı kısmı, tasarım kısmı oooo anlatmaktan vazgeçtim şuan:) Sonuçta herşey çok güzel oldu:)

Sabah erkenden kalktık. Kahvaltıda eşimle iş bölümü yaptık, O pastayı ve hatıra çerçevesini almaya gitti. Bende kuaföre:)

Hava öyle yağmurlu ve gök gürültülüydü ki ahh dedim patladı bizim doğum günü! Gitti onca hazırlık kimse gelmeyecek dedim. Ama içimde bir umutla güneşin çıkmasını da bekledim. Baktım gelen giden yok bende herşeyi doğum günün yapılacağı yere götürmeye başladım. İyiki de beklememişim yardima beklediğim arkadaşlarım parti başladığında geldi:( neyse bu konuya girmeyelim çok uzun sürer:), kayınbabamla- kayınvalidem bizde olmasaydı olmazdı. Kayınbabama burdan extra extra Tesekkürler:)

AAA.. aklınızda bulunsun ben herkese doğum günü 1.30 da başlıyor dedim. İnsanlar zaten yagmurdan dolayı 2.00 den sonra gelmeye başladı:) Bende 2.00 de ordaydim desem, masa düzeni, süsler derken birde baktım saat bir buçuga geliyor, hemen eve gidip oğlumu giydirdim ve onu yolladım. Sonrada ben hazırlandım. Telaş içinde kendimi parti yerinde buldum.

Doğum günü başlasın!!! Her noktasıyla ilgilendiğim kimsenin farketmediği kendimce biraz eksiklikler olsada herkes tarafından beğenilmesi çok hoşuma gitti:) Bu işe başlamamım dönüm noktasıdır:))
Bizi yanlız bırakmayan herkese teşekkürler ve bir de fotograf konusunda unutkanlığım nedeniyle birçok kişi ile fotograf çekilemedim ama keyifli vakit geçirdim:)

İşte fotograflar;




                                                          Davetiyemiz
                                     Konseptimiz mavi 1 rakamı ve kırmızı papyon






                                                         Workmates
                                                Yesherim..

                                      Oglumla takım giyindik ama babayı unuttuk!
Ruzgar ayağı ile pastaya basmaya çalışırken:)
Çok becerikliyim çookk:)


Yardıma gelmeyenler:)


Rüzgar ve arkadaşları tabi bide benim arkadaşlarım

                                               Zeynep bebek ve Can dostlar
                               Yasemin ve Merveye bu güsel fotoğraflar için teşekkürler:)




                                       Yeşerciğime çok teşekkürler(kechembyesher)





Oğluma;

      Anne olmak içimde olduğunu öğrendiğim andan itibaren her sabah yumurta yiyip üstüne süt içerek mutlu olmakmış meğer, her geçen gün kilo alıp mutlu olmayı öğrenmek demekmiş, çantamda ceviz-kuru üzüm taşımak demekmiş, 85 kilolara çıkıp kendi çapında rekor kırmakmış, eline verilen kağıt parçasına bakıp saatlere mutlu olmak demekmiş, ilk seni elime aldığımda dünyanın başka yönden döndüğünü anlamak demekmiş, gazın çıktığında -geğirdiğinde mutlu olmak demekmiş, canın yandığında çaresizliğin ne demek olduğunu öğrenmek demekmiş, hele ilklerinde ilk gülümsemen, ilk dişin, ilk el çırpışın, ilk başbaşın.. hayatımda hiç bu kadar mutlu olmadığımı anlamak demekmiş, bir senedir deliksiz uyku uyumamak demekmiş, her uyandığında gülümseyerek seni emzirmenin verdiği mutluluğu yaşamak demekmiş, hastalandığında saatlerce babanla gözgöze gelip acı çekmekmiş, uyandığında bir gülücüğün tüm acıları geçirmesi demekmiş, işten geldiğimde yüzündeki gülümseme ve çığlıkla bütün günü unutmak demekmiş, her şeye herkese karşı sabırlı olmak demekmiş,
sen olmasaydın belki babanla daha az kavga edecektik ama senin olmadığın bir dünyayı hiç bilmeyecektik, Sevginin bu denli büyük ve karşılıksız olanını hiç tadamayacaktık. Sen olmasaydın geceleri kesintisiz  uyuyacaktık, hafta sonları istediğimiz saatte kalkacaktık, zaten her türlü türk filminde ağlayan annen böyle herşeye böğüre böğüre aglamayacaktı, sen olmasaydın hayatımız bu kadar anlamlı olmayacaktı, sen olmasaydın ben asla ANNE olmayacaktım. İyi ki doğdun ve iyi ki doğdum. Hayatıma bir melek geldi, şimdi onun gözleriyle bakıyorum hayata.. onu daha iyi anlayabilmek için..hayat aslında o kadar basit ve yalın ki .. SENİ ÇOK SEVİYORUM MELEGIM....

13 yorum:

  1. Bayıldımmm bütün karelere ne kadar çok özenmişsin canım ya eminim içinede çok sinmiştir..hele şu yazı beni -bizi- anlatıyor desem tüm yeni annelerin ortak dili olmuş:) ortam,yiyecekler,süslemeler enfes görünüyor...nice mutlu yıllara diliyorum ben de küçük beye..yalnız bişi sormadan geçemicem ben bir türlü tuttutamıyorum şu hind.cevizli lokumları artık yapmaktan vazgeçtim yani bir türlü olmuyor nasıl becerdiniz allasen yaa :))

    YanıtlaSil
  2. Sevgili hayal, çok teşekkür ederim. Ben de çok özenerek her detayıyla ilgilenediğim dogumgunu partimizden çok keyif aldım tabii beğenilmeside ayrı bir keyif veriyor. Bahsettiğin hindistan cevizli toplar haribonun marshmallowları:) bende bu fikri arkadasım Sibelden aldım.(bknz neydik ne olduk)o da kızının dogum gununde pembelerinden alıp kurdanlara batırmış.Görüntüsü çok gusell değil mi? bu arada beni facebook sayfamdan da takip edebilirsin.

    http://www.facebook.com/SuperAnneOlurken

    YanıtlaSil
  3. aa süpermiş marshmallow demek ha hiç aklıma gelmemişti güzel fikirmiş bu:) facebookda takipteyim
    sevgilerimle ;)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar guzel bi parti olmus bayildm bnde ay sonu oglusuma disarda parti veriyorum bizim konseptimzde mickey:)) kafandaki toka cok cici nerden aldn yada yaptirdinmi ogrenebilirmiyim bide su bir yas hatira cercewesi onada bayildm;))

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim.Darısı başınıza:)Mickey konseptini bende çok istedim fakat oğlum Mickey kıyafetinin içinde kendini rahat hissetmediği için değiştirmek zorunda kaldık:( Sacımdaki tokayı Arkadaşım Yeser yaptı. KECHEMBYESHER adıyla aşagıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

    http://10marifet.org/yazi/kececi-geldiiiii-haniiiiiimmm/

    yada bana burdan msg atarsanız size iletişim bilgilerini yolayabilirim
    http://www.facebook.com/SuperAnneOlurken

    Bu arada hatıra cerevesinide buyuk fotokopicilerde (baskı yapanlarda)yaptırabilirsiniz.
    sevgilerle,

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir doğumgünü partisi olmuş...benim oğluşum da 12 nisanda 1 yaşına girecek.konseptimiz balonlar:)ben de her detayıyla ilgileniyorum ve süsüleri yapan hanım artık paranızı da alın gidin yapmıyorum diyecek diye korkuyorum:)her şey 2,3 kez değişiyor:)tüm doğumgünlerinizin böyle süper geçmesi dileğiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim:) darisi basiniza:) simdiden mutlu yillar diliyorum. Iyikide herseyiyle ilgilendigim bir dogumgunu partisi yapmisim diyorum hala. Tatli ve unutulmaz anlar bunlar. Bu arada konsep super. Dogum gunu masasinin uzerine ucan balonlar koymayi unutmayin sahane duruyor:)

      Sil
  7. MERHABA ,
    KESİNLİKLE BAYILDIM ,
    ÇERÇEVEYİ KENDİNİZ Mİ YAPTINIZ ??

    TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, cerceveyi buyuk fotokopiciler ve matbacilar yapiyor. Bu arada cok tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  9. merhaba
    tasarımlar cok güzel, oglumun da 1 yaş doğumgünü yakında. Tasarımları kendiniz mi yaptınız yoksa yaptırdınız mı?
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Blogumda ücretsiz Temalı parti setleri ve fikirleri paylaşıyorum. Tüm anneleri bloguma beklerim neselisusevim.blogspot.com.tr . Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. mutlu aile saadeti bu olsa gerek :) görseller çok iyi olmuş, doğum günü organizasyonu harika.. Allah sağlık, sıhhat ve mutluluk dolu seneler geçirmeyi nasip etsin size tüm ailecek.. doğum günü kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkür ederim, şimdi oğlum kocaman oldu:)

    YanıtlaSil