19 Temmuz 2015

Ne ekersen Onu Biçersin..

Oglum açmısın?
Hayır, anne..
Ne zaman acıkırsın pekiiiii..
Çarşamba günü..
Iııı..

3,5 yaşındaki oğlum herşeye cevap vermekle uğraşırken onun büyümesini izlemek keyifli olduğu kadar da bazen gelecek korkusuyla içimi sızlatıyor. Büyüme diyesim var büyüme çocuk...böyle o kadar güzelsin ki saf, temiz, tatlı, minik, pırıltılı, eğlenceli.. Şimdi sana doya doya sarılıyorum her ne kadar uyuduğunda da özlesem de, büyüdüğünde belki offf anne bebekmiyim sarılma artık diyeceksin.. Belkide sarılacaksın hiç bıkmadan.. Bana her geldiğinde sevgiyle büyük bir aşkla karşılıyorum seni, bana her baktığında gözlerine bakıyorum , bana her anne dedeğinde efendim diyorum, koşuyorum yanına çünkü biliyorum ki sevgi herşeyin üstünde biliyorum ki her sevginin karşılığı vardır..
Belki sizde aynı şeyleri hissediyorsunuzdur? Çocuk büyütürken korkularınız endişeriniz vardır. Acaba büyüdüğünde de nasıl bir hayat bekliyor bizi.
Tek bildiğim şey ve tanık olduğum şey...

'NE YAPARSAN, ONUN KARŞILIĞINI GÖRECEKSİN'
 Hz. Muhammet (S.A.V)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder