13 Ocak 2013

Doğum gününe 1 hafta kala..

Canım oğlumun doğum günü hazırlıkları yaklaşık 3 hafta önce başlamasına rağmen ve ben herşeyi planlamama rağmen hala yetişemeyecekmişim gibi hissediyorum. Bir yandan oğlumla oynayayım, bir yandan ona yemek yedireyim, bir yandan evi toparlayayım derken herşeyi oturup tek başıma yapmaya kalkıştığım için yine bugün kendime kızdım. Herşeye yetişmemim imkanı yok derken bu akşam oğlumu uyuttuktan sonra keçeden papyon yapmaya başladım:) yetişemiyorum deyip oturup keçelerle uğraşmam bu ne zıtlıktır ki büyük zevk verdi açıkçası.

Konseptimiz mavi bir rakamı ve kırmızı papyon. Farklı olsun derken, oğluma ne giydirelim derken birde baktım oğluma kırmızı papyon çok yakıştı ve konseptimiz oluştu. Bugünde oğlumu giydirip fotoğraf çekilirken doğru karar vermişim dedim.


Konsepte karar verdikten sonra hemen grafikerle görüştüm. Grafiker kısmı uzun sürüyor aklınızda bulunsun. Tabii bebek şekerlerini eğer kendiniz yapacaksanız çok önceden başlamanız gerekiyor. Biz yeni yıldan önce Nurdan halamızın 1 rakamını kesmeye başlamasıyla işe başladık. Çok fazla detay var şekerler, süsler, pastalar . Bebek şekerlerini dün ancak tamamlayabildim. Bir tek etiketleri kaldı..Pastayı da kendim yaparım diye düşünüyordum fakat hem iş hayatı hemde bu kadar marifet fazla olmasın dedim:)



Bir hafta sonra oğlumun doğum gününün tüm ayrıntılarını ve fotoğraflarını sizinle paylaşacağım.

İşte konseptimiz;










2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş bayıldım ellerine sağlık..Ne heyecandır o bir yaş kutlaması herseyin en iyisi olması için çabalarsın.Bende çalıştıgım için aylar öncesinden başlamıştım hazırlıklara( 1 yaş doğum gününü anneler kendisi için yaparmış derler :)) Allah içine sindirsin canım nice mutlu yaşlarınız olsun inşallah bu kuzuyla devamını bekliyorum sabırsızlıkla...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Yeniden evleniyormuşum gibi hazırlıklar tatlı ve keyifli..
    Cok dogru 1 yaş doğum günü resmen annelerin. Hele bebek konusu çok hassas. Oğluma değer bu da değer diye diye yakında organizasyon şirketi açacak konuma gelebilirm:)

    YanıtlaSil