5 Ocak 2013

Mama Sandalyesi Tavsiyem

Rüzgar doğmadan önce, arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine kraftın dondy sinden (hem beşik hem mama sandalyesi) aldık. Fiyatı da yaklaşık 1,5 sene önce indirimde 350 tl civarındaydı. Beşik halini çok kullandık, çok memnun kaldık; uzaktan kumandalı olması, kademeli olması, müzikli olması, yükselip alçalması, taşınabilir olması açısından çok yararını gördük. Ne zamanki oğlum 6 aylık oldu oturabilir konumuna geçti; eşimle masrafa girmeyeceğimiz için sevinip hemen dondyi salona taşıdık tekrar. Rüzgar için, içi çok genişti. Yanlara kayıp duruyordu. Benim sakarlığımdan mıdır bilmiyorum altındaki örtüsü ikide birde kirleniyordu. Bu böyle olmayacak dedim.

Nesrin halam kızının mama sandalyesini bize vermişti, onuda annemler de kullanırım diye düşünüyordum ama bu dondyle olmayınca deneyeyim dedim. İyiki de denemişim. İşte karşınızda İkeanın mama sandalyesi:)

İçinde yana düşme-öne düşme diye bir problem yok, bebekler cuk diye içine oturuyor. Plastik şimdi bebeğimin tenine mi değecek diye düşünmeyin ikeada minderi de mevcut. Minder bebeğinizin yanlara düşmesini tamamen ortadan kaldırıyor. Hem daha steril temizlemesi kolay ve istediğiniz an balkonda, banyoda yıkayabilirsiniz. Bu pratikliği görünce bir tane anneme, bir tane arkadaşımın oğluna hediye aldım. Fiyatıda diğer mama sandalyelerine göre daha ucuz.(sandalyenin önü ile birlikte 50 tl). Sonra farkettim ki gittiğimiz tüm restoranlarda ikeanın mama sandalyesi var. Oğlumuz hiç yadırgamadan evdeki gibi neşe içinde oturuyor.




Mama sandalyesini yıkarken aklıma çok pratik bir şey geldi. Ben niye rüzgarı burda yıkamıyorum diye düşündüm. Ön taraftaki aparatını çıkarıp banyoya götürdüm. Oğlumuda içine oturtup bir güzel yıkadım. Dışarıda banyo oturağı olarak satılan yaklaşık 100 TL civarında olan oturaktan hiçbir farkı yok. Hem daha pratik çünkü eğilmek zorunda kalmıyorsunuz. Bu dahi buluşumu sizlerle paylaşmak elzem oldu. Keyifli yemek yedirmeler ve banyolar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder