11 Temmuz 2013

Kuzey 2 yaşında:)

Günlerdir yazacağım Kuzeyimin doğum gününü ama bilgisayar ve ben pek iyi anlaşamıyoruz bugünlerde..İşte bütün gün  bilgisayar karşısında olunca eve geldiğimde bilgisayarı açmak çok zor geliyor.
İste bir doğum günü hikayesi daha.. Minik oğlumuz  Kuzey iki yaşında. Teyzeler Sibel ve Betül hanım iş başında..kuzey beyin davetiyesiyle başladı 2 hafta önceden..son akşam Sibel ve benim elimde makas, aysen yapıştırmada 3 elden çalıştık:)
O kadar güzel bir doğum günü oldu ki ben lak lak yapmaktan fotoğraf çekme kısmında yine sınıfta kaldım. Fotoğrafların gelmesini de bekleyemedim..ama benim az da olsa çekmiş olduğum fotolarda çok hoş olduğunu görebilirsiniz. Konsept olmadan asla dedik ve pepee konsepti ile çıktık yola. Üç renk belirledik. Mavi-beyaz ve kırmızı..birde pepee kostümlü palyaço gelecekti ama pepenin arkadaşı kayu'yu yolladılar. Olsun çocuklar ona da  çok "bayıldı:)

ben,sibel ve aysen..
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder