17 Kasım 2012

İkiz Annesi Olmak...

8 Ekim 2012 de İki melek dünyaya geldi. Biri Can biri de Ela..Bende hala oldum..Hayatım boyunca Anne olmadan önce hep Hala olmayı hayal ettiğimden midir bilmiyorum onları her düşündüğümde gözlerim doluyor ve içim titriyor. 
Hoş geldiniz kuzularım dünyaya..

Kuzuların annesi Ezgiden;

İkiz annesi olmak hep eksik kalıyorum birini ihmal mi ediyorum endişesi taşımak demek,

İkiz annesi olmak herşeye rağmen hep kollarında ve yüreğinde sevginin iki kat olması demek,
Rahat bir nefes almak isterken, uyuduklarında onları özlemek demek,
Hamileyken karnının iki kat büyümesi demek,
Doğumdan  sonra lohusa yatağında yatmadan, dinlenmeden anneliğe hızlı bir giriş yapmak demek:))
Ve ikiz annesi olmak demek;
Nazar değmesin diye tek ayet el kürsü okuyup sonra içine sinmeyip bir daha okumak demek,
Onlara bakınca iki tane olduklarına şükretmek demek,
İkiz annesi olmak demek iki kat zahmet, iki kat rahmet, iki kat MUTLULUK demek..


1 yorum:

  1. İyiki bu blog var yaşayacaklarımızı öğreniyoruz.. Ve uykusuz gecelerimize ortak oluyorsun...

    YanıtlaSil