19 Kasım 2012

Disney English Ücretsiz 2 tane İngilizce Öykü kitabı ve hafıza kartları hediye ediyor!

Rüzgarımın iletişim algısının güçlendiği bugünlerde ingilizce öğrenmesi için siteleri incelerken ücretsiz hediye setini görünce sizlerle hemen paylaşmak istedim. Disney English 2 tane ingilizce öykü kitabı ve 36 tane ingilizce hafıza oyun kartları hediye ediyor.
5,75 TL olan kargo bedelini alıcı ödüyor. Ödeme şekli kart ile ya da mobil ile oluyor. Ben telefon ile ödedim. Telefonuma mesaj geldi. Hemen yanıtladım. 2 gün içinde yolluyorlar.
Her ne kadar daha büyük çocuklar için olsa da miniklere şimdiden kulak dolgunluğu olsun diye okumanızı tavsiye ederim.. Kampanya bitmeden hemen sizde başvurun..Keyifli okumalar:)

www.disneyileingilizce.com



PS: Bizim kitaplarımız da geldi. Çok kaliteli ve 48 sayfa. İçinde eğitici oyunlarda var. Hem ingilizce hemde Türkçe hikaye olması güzel. Kesinlikle tavsiye ediyorum.

8 yorum:

  1. Canım nihayet oldu. Seni tebrik ve taktir ediyorum. Rüzgara çok güzel bir hatıra bırakıyorsun. Bu arada süper bi annesin.

    YanıtlaSil
  2. Senden birde ricam var. Gece uykudan uyanıp ebeveynlerinin yanına gelen çocuklar hakkında çözüm neler olabilir.

    YanıtlaSil
  3. Daha önce konuşmuştuk hatırlıyorum.Demek sorun hala devam ediyor.Bu konuyla ilgili birkaç yayın okudum, toparlayıp en yakın zamanda paylaşacağım. Bu arada teşekkür ederim iyi dileklerin için

    YanıtlaSil
  4. Biliyormuydunuzki, Cocuklarin zekasinin %70 i 1 yasina kadar, % 95 i 7 yasina kadar gelisir...

    YanıtlaSil
  5. Dün kitaplarımız geldi. Kağıdıyla, renkleriyle çok düzgün ve kaliteli kitaplar. Duru o kadar çok sevindi ki kitaplarına(özellikle prensesli olana) akşam yatarken onlarla uyudu. Betüşüm çok teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  6. Ayşecim çok sevindim beğendiğinize. Ben de çok beğendim. Hemen Rüzgara okudum bile:)

    YanıtlaSil
  7. Bende kuzularıma sipariş verdim hemen.. Teşekkür ederiz bilgilendirdigin için canimm..

    YanıtlaSil
  8. Ne mutlu bana, büyüdüklerinde keyifli zaman geçirmen dileğiyle:)

    YanıtlaSil