21 Kasım 2012

Anne Karnındaki Fotoğraflar

Hamileyken 4 boyutlu ultrason cihazı ile bebeğimin 3 boyutlu halini görmek için doktor randevularımızı iple çektiğimi anımsıyorum. Doktorun muayeneye başladığı anda Alperimle benim yüzümdeki tebessüm hiçbir şeye değişilmezdi. Hele göbek kordonu ile elini aynı anda emdiği zaman kahkahalarla onu izlemekten inanılmaz zevk almıştık. Doktorumun elimize verdiği 3 boyutlu görüntüsünün vidolarını evde saatlerce izleyip bak burnu bana gözü sana benziyor demeye daha 3 aylıkken başlamıştık bile.
3 boyutlu fotoğrafları da yanımda taşıyıp hemen herkese heyecanla gösterirdim, resimlere bakıp onu heyecanla beklediğimi anlatırdım. Eskilerini çerçeveleyip salona koymuştum, gelip gidip elime alıp bir karnıma bir de fotoğrafa bakıp gözlerimin dolduğu zamanları unutmak istemiyorum. Bu nedenle 3 boyutlu ultrason çıktılarının fotoğraflarını çekip tab ettirdim. Çünkü  yıllar geçince bu ultrason fotoğrafların silikleştiğini fotoğrafçımızdan öğrendim.
Rüzgarın doğduktan sonraki fotoğrafları ile anne karnındaki fotoğraflarını karşılaştırdığımızda yaşadığımız keyfi ilerde Rüzgarın da yaşaması için saklanmaya değer olduğunu düşünüyorum. Sizde geç kalmadan 3 boyutlu çıktıların fotoğraflarını çekin, tab ettirmeseniz de bir yerlerde saklı kalsın:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder